divendres, 21 d’agost del 2009

un veí peculiar

Avui no parlaré dels nostres amics peluts que caminen de quatre potes, avui em permetré el luxe de parlar d'un animaló un xic mes petit i que tenim com a "veí"

Si, ara mateix tenim un veí força peculiar, de fet, quasi podríem dir que es tracta d'un okupa que s'ha instal·lat a les escales de l'entrada de casa.

Es tracta d'un pardalet, ja fa uns dies que el veiem amagant-se pel pati de davant. L'altre dia em va semblar veure com de bon matí la seva mare l'alimentava. La veritat es a l'ocell se'l veu espavilat, però sembla petit i que encara no te prou força per volar, tot i que avui ja no saltironejava per anar d'un costat a l'altre de l'escala, sino que ho feia volant.

Jo m'estimo més ser una observadora i no posar-m'hi pel mig ,perque ja ha passat quasi tot una setmana i a l'ocell cada cop se'l veu mes fort. Crec que val mes no posar les manasses en allò que te el seu curs natural i que segueix un bon rumb. Em sembla que aviat ens abandonarà per retornar al seu hàbitat natural i a nosaltres ens deixarà un record i un parell de fotos.




3 comentaris:

Micheal Orlowsky ha dit...

molt maca la foto de la barana

Cris ha dit...

gràcies!! :D

Su ha dit...

No estic segura que la Denali no s'ocupés de dissuadir-los tan bon punt s'adonés que voltaven per aquí... glups...