dilluns, 4 de juliol del 2011

TRES ANYS AMB LA PETITA SHANTI

Avui fa tres anys que la Shanti que va entrar a les nostres vides.





Al llarg de tot aquest temps s'ha convertit en un membre molt important de la nostra família. Aquesta peluda petita es la meva nena, la meva princesa.



Sempre està al meu costat, quasi sempre m'acompanya allà on vaig, em consola quan em veu trista, em rep amb alegria cada cop que ens retrobem, sempre em perdona i mai em jutja, m'accepta tal com sóc sense qüestionar res. A través d'ella he conegut l'agility, l'obediència canina, les habilitats canines, el clicker, he conegut persones molt interessants i se que m'ensenyarà molt mes, perque fer qualsevol activitat amb ella, des de practicar les ordres bàsiques fins anar a passejar per la muntanya és molt agradable.





Abans de tenir la Shanti els gossos m'agradaven, però la Shanti m'ha ensenyat el significat d'estimar un gos, el teu gos i poder compartir la teva vida amb ell. 

2 comentaris:

Su ha dit...

precioses paraules en un dia tan especial!!! enhorabona família!!!

Cris ha dit...

Su, gràcies pel teu comentari :)